Τηλέφωνο 2310 222 303

Διάφορα

Η τέχνη είναι προσωπική

Η τέχνη είναι προσωπική απόφαση που όλοι οι άνθρωποι της τέχνης πρέπει να σέβονται. Ο κάθε καλλιτέχνης μπορεί να κάνει ότι είδος τέχνης επιθυμήσει, όπως ρεαλιστική, ή μοντέρνα τέχνη, δεν έχει καμιά σημασία. Ωστόσο, όταν έρχεται η ώρα για την κριτική, οι άνθρωποι της τέχνης έχουν κάθε δικαίωμα να εκφράσουν τις προτιμήσεις τους. Μερικοί προτιμούν ένα...

Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΗΡΑ

Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΗΡΑ



Όταν μιλάμε για το μαγικό κόσμο του χρωστήρα είναι προφανές ότι μιλάμε για ένα κόσμο πολύμορφο ,συναρπαστικό ,μαγικό αλλά και απέραντο. Ένα κόσμο που  δονείται   και πάλλεται κυρίως στη σφαίρα του νου και της σκέψης ,της ιδέας ,της φαντασίας   και της ψυχής αλλά ταυτόχρονα και στη σφαίρα της πραγματικότητας .Εκεί που ορθώνεται και λειτουργεί το...

Τι είναι τέχνη

Τι είναι Τέχνη

Σύμφωνα με ένα κριτικό τέχνης « δεν υπάρχει ξεκάθαρος ορισμός για την τέχνη σήμερα». Ένας άλλος δήλωνε είναι αδιανόητο σήμερα να δώσει κανείς ένα ορισμό για την τέχνη. Υπάρχουν τόσες πολλές απόψεις, που οι κριτικοί και ιστορικοί τέχνης δεν μπορούν να συμφωνήσουν για ένα ορισμό της τέχνης αφού το κάθε τι θα μπορούσε να αποκληθεί τέχνη. Σίγουρα τα πράγματα...

Μέθοδοι ζωγραφικής

 

 

Μέθοδοι ζωγραφικής

Άμεση μέθοδος

Χρησιμοποιείται για να ζωγραφίζει κανείς με μία μοναδική στρώση χρώματος. Αυτή η μέθοδος αφορά τη χρήση αδιαφανούς χρώματος και χρησιμοποιήθηκε από τους Ιμπρεσιονιστές στα πρώιμα έργα τους , τους φωβιστές και τους αφηρημένους εξπρεσιονιστές. Φανταστείτε ένα πίνακα ζωγραφισμένο με διαφανή χρώματα σε ένα στρώμα. Η μέθοδος αυτή...

Αργό ή γρήγορο στέγνωμα χρωμάτων

Αργό ή γρήγορο στέγνωμα χρωμάτων

Ο χρόνος στεγνώματος των χρωμάτων έχει να κάνει με πάνω από ένα παράγοντα.

Η επιφάνεια του πίνακα παίζει τεράστιο ρόλο στο χρόνο στεγνώματος των χρωμάτων. Όταν η επίστρωση του μουσαμά έχει μία μόνο ακριλική στρώση ,τότε ο μουσαμάς παραμένει απορροφητικός  γιατί η βασική στρώση είναι πολύ λεπτή. Οι μουσαμάδες που πωλούνται στα καταστήματα χόμπι...

Ρευματα στη ζωγραφική

Είναι γεγονός ότι κατά τα τέλη


του 19ου – αρχές του 20ου αιώνα παρατηρήθηκε ένας οργασμός ζωγραφικής από πλευράς ρευμάτων και τεχνοτροπιών που σημάδευσε και σημαδεύει τη σημερινή ζωγραφική . Οι σαρωτικές κοινωνικές  και οι νέες φιλοσοφικές αναζητήσεις αλλαγές που άλλαξαν την όψη τις Ευρώπης επεκτάθηκαν και στην τέχνη.

Κρίναμε σκόπιμο  να αναφερθούμε πρώτα στη εποχή αυτή ...

Ιδιότητες των χρωμάτων

Ιδιότητες των χρωμάτων

Για να σκουρύνετε το κόκκινο προσθέσατε με την άκρη του πινέλου αλίζαριν βυσινί με λίγο μπλε ή πράσινο.Το κόκκινο δεν φωτίζεται όταν αναμειγνύεται με άσπρο γιατί δίνει ροζ . Πρέπει να συνδυάσετε αλίζαριν κρίμσον με κόκκινο καδμίου, πορτοκαλί και κίτρινο για ένα πάρετε ένα θερμό κόκκινο μεγάλης έντασης. Το ίδιο χρώμα με άσπρο γίνεται ένα πιο ψυχρό...

Το σχέδιο στη ζωγραφική

Πώς να σχεδιάζετε σωστά το ανθρώπινο κεφάλι



¨Ένας καλός πίνακας .ένα καλό πορτρέτο στηρίζεται σε ένα καλό και σωστό σχέδιο για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο να σχεδιάζουμε σωστά .Ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ανθρώπινο πρόσωπο ή κεφάλι ή γενικότερα μια φιγούρα αν δεν λάβουμε υπόψη μας την ορθή τοποθέτηση των χαρακτηριστικών του προσώπου και τις αναλογίες του σώματος ο πίνακας...

Συμβουλές ανάμειξης χρωμάτων

Συμβουλές ανάμειξης χρωμάτων

Χρησιμοποιείτε μείξεις παρά χρώματα απευθείας από το σωληνάριο για πιο ενδιαφέρον χρώμα. Παραδείγματος χάριν, αναμείξετε μπλε με κίτρινο για να δημιουργήσετε πράσινο και προσθέσετε άλλα χρώματα για να τροποποιήσετε το χρώμα.

Τα περισσότερα προβλήματα στην ανάμειξη χρωμάτων προέρχεται από την υπερβολική ανάμειξη. Αναμείξετε ελαφριά στην παλέτα...

Χρώματα

Γνωρίστε καλύτερα τα χρώματα που χρησιμοποιείτε.

Τι είναι και πως χρησιμοποιούμε τα Συμπληρωματικά Χρώματα


Το χρώμα στη φαρέτρα της παλέτας ενός ζωγράφου είναι πανίσχυρο αλλά συχνά ανεξέλεγκτο  όπλο . Όμως πόσο στ' αλήθεια μπορούμε αυτό να το τιθασεύσουμε και  να το ελέγξουμε απόλυτα.  Δύσκολο βέβαια εγχείρημα. Για το σκοπό αυτό ας επιχειρήσουμε μια πρώτη προσέγγιση για να...

ΧΑΡΤΗΣ

ΕΠΙΚΟΝΩΝΙΑ